Press "Enter" to skip to content

معرفي کتاب “پس از تو”، پریسا گندمانی

0

نویسنده: جوجو مویز.

این کتاب ادامه رمان “پیش از تو” از پر فروش‌ترین‌های نیویورک تایمز است که سختی ها و مصایب دختری به نام “لوییزا کلارک” که پرستار مرد جوانی به نام ویل بوده و نهایتا تصمیم به مرگ (به میل خود در مرکز ویگنیتاس در سوییس) می گیرد، می باشد.
در این کتاب جذاب، نویسنده به خواننده کمک می کند که چگونه بتواند با غم از دست دادن عزیزی کنار بیاید. در بخشی از کتاب می خوانیم:
“ما در گروه یاد گرفته بودیم که افسردگی عاشق انزوای مطلق است. در این گونه مواقع بهتر است آدم کاری انجام بدهد یا دست کم برنامه‌اش را بریزد. گاهی اوقات توهم داشتن شادی می تواند شادی بیافریند، بی آنکه آدم خود متوجه باشد.”
در قسمتی دیگر از کتاب نوشته شده :
“وقتی از خاطرات تلخ وغم هايمان با دیگران حرف می‌زنیم و از حقیقت های ناچیزی که داشتیم می گوییم، یاد می‌گیریم که هیچ اشکالی ندارد غمگین باشی، احساس غربت کنیم یا عصبانی باشیم. هیچ اشکالی ندارد احساساتی داشته باشیم که دیگران چیزی از آن درک نکنند. هرکس سفر خودش را می رود و ما هیچ قضاوتی نمی کنیم.”
لوییزا دراین داستان با تجربه جدیدی روبرو می شود و یک‌بار دیگر در آزمون زندگی شرکت می‌کند و بر سر دوراهی می‌یستد. مترجم :مریم مفتاحی، نشر آموت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *