Press "Enter" to skip to content

معرفي کتاب انتخاب عشق

0

پریسا گندمانی

نویسنده: باربارا دی آنجلیس
موضوع: ورود به رابطه ای جدید و آگاهانه.

 

بیشتر ما زندگی را برای عشق می‌خواهیم. با این حال،‌ عشق صرفا یک احساس، رفتار و یا ارتباطی میان دو نفر نیست؛ بلکه میدانی بی‌حد و حصر از انرژی آسماني و در واقع طبیعت واقعی ماست.
باربارا دی آنجلیس که مدرک دکترای خود را در روان‌شناسی از دانشگاه کلمبیا پاسیفیک گرفته خالق برنامه محبوب تلویزیونی «بگذار عشق کار خود را انجام دهد» است. برنامه‌ای که صدها میلیون نفر بیننده در سراسر دنیا داشت و یکی از موفق‌ترین‌ها درباره عشق و روابط عاشقانه بود.
مشهور است که دی آنجلیس به میلیون‌ها نفر کمک کرده است تا در روابط‌شان با دیگران تغییرات عمیقی ایجاد کنند.
او با نوشتن درباره عشق در «انتخاب عشق»، درواقع راهنمایی درخشان، نیروبخش و موثر را پیش روی شما می‌گذارد تا سطح رابطه فراتر برود و به عشق تبدیل شود.
به اعتقاد این نویسنده در قلب ما قدرتی بسیار بزرگ‌تر از آنچه می‌توانیم تصور کنیم،‌ وجود دارد؛ این قدرت عشق است. این قدرت بی‌پایان، متعالی و عظیم نیروی حیات است که در وجود ما می‌تپد و به هر چیزی که آن را لمس کنیم معنا می‌بخشد.
او در این کتاب مخاطب را به سفری مقدس به سمت وجود کل دعوت می‌کند و گشایشی را نوید می‌دهد که به واسطه آن به سوی اقیانوس پرشکوه و بی‌کران عشق هدایت شود.
از دیگر آثار دی آنجلیس می‌توان به «چگونه به این وضعیت دچار شدم؟»، «رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند»، «آنچه زنان می‌خواهند مردان بدانند» و … اشاره کرد.
نشر؛ پارسه. مترجم: امیر جواد سید حسینی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *