Press "Enter" to skip to content

مروري بر آثار دیوید لازار عکاس استرالیايي

0

دیوید لازار، عکاس و مردم‌نگار و اهل بریزبن استرالیا است که لحظات زندگی، فرهنگ و زیبایی را از طریق عکاسی به تصویر می کشد. او به مکان‌هایی جذب می شود که دارای سابقه فرهنگی و سنت های غنی بوده و به خصوص به عکاسی پرتره علاقه‌مند است.
دیوید لازار یکی از تهیه کنندگان تصاویر روزنامه‌ها، کتاب‌ها و همچنین مجلاتی مانند نشنال جئوگرافیک و Lonely Planet است.

در سال ۲۰۱۴ او جایزه بهترین عکاس فرهنگی Garuda Airways را دریافت نمود. او همچنین برنده جایزه مسابقه عکاسی Smithsonian در سال ۲۰۱۲ بود. در سال ۲۰۱۵، کتاب الهام‌بخش “چه کسی به من تبدیل خواهد شد” توسط بنیاد رهبران منتشر شد، که تصاویر گرفته شده دیوید لازار در ترینیداد و توباگو در آن به نمایش گذاشته شد.
او اخیرا ً یک کتاب از کارهای خود در کشور میانمار با عنوان “میانمار سفر نورانی” منتشر کرده‌ است، که در حال حاضر برای خرید در سراسر جهان در دسترس است. قطعا دیوید لازار جزء عکاسان به نام پرتره است و نام او را می شود در لیست برترین عکاسان پرتره مشاهده کرد.

دیوید لازار همچنین چندین تور مسافرتی عکاسی برای شرکت Luminous Journeys و چندین کشور آسیایی برگزار کرده است. دیوید لازار، عضو هیئت داوران جشنواره عکس بین‌المللی (Siena 2018 (SIPA و همچنین داور عکاسی شهری سال ۲۰۱۸ است.
دیوید از سال ۲۰۰۴ یک عکاس سفر بوده‌، که در این زمان سه ماه را در تایلند، هند و نپال گذرانده است. او همچنین به کشورهای آسیای جنوبی، آفریقا و بخش‌هایی از آمریکای مرکزی و جنوبی سفر کرده‌ است.

اشتراک: بانو قهرماني

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *