Press "Enter" to skip to content

جادوی تصویرسازی آرتيست اسرارآمیز ژاپني

0

آثار یک هنرمند ژاپنی در توئیتر به سوژه بحث و تحسین کاربران اینترنت بدل شده است؛ هنرمندی که با ماندن در سایه ناشناسی، هویتی اسرارآمیز پیدا کرده است. نقاش ژاپنی در فضای مجازی با بیش از یک میلیون فالور جمله معروفی وجود دارد که می‌گوید «گاهی ارزش یک عکس از هزار کلمه فراتر می‌رود»، حالا تصویرسازی‌های یک هنرمند ژاپنی به مصداقی برای این جمله معروف بدل شده است ولی او یک هنرمند معمولی نیست.

هویت اسرارآمیز این هنرمند ژاپنی به سوژه‌ای جذاب میان کاربران اینترنت بدل شده است و نه تنها کارهای وی دست به دست می‌شود و مورد تحلیل قرار می‌گیرد بلکه هر کس به‌زعم خود درباره هویت وی نیز گمانه‌زنی می‌کند.

کارهای این هنرمند ژاپنی برخی از پیچیده‌ترین و غامض‌ترین مفاهیم بشری را به ساده‌ترین شکل ممکن بیان به تصویر می‌کشد، تصاویری سانتی‌مانتال، احساسی و چالش برانگیز از عمیق‌ترین احساسات و افکار بشری که به سختی می‌توان آن را به کلمه تبدیل کرد و غالب آن ها نگاهی تلخ به زندگی انسان مدرن امروز دارد.
و در نهایت عشق، این راز بزرگ هستی که دستمایه تصویرگری مینیمال او قرار گرفته است.
«Avogado6» در بسیاری از کارهایش به این مفهوم تهی شدن از انسانیت پرداخته است، کارهایی که اغلب نگاهی افسرده و ناامیدانه به خصوص در مواجهه با
گسترش روزافزون تکنولوژی دارد
این هنرمند ناشناس به گربه علاقه خاصی دارد گاهی میان کارهای تلخ و گزنده‌اش شوخ طبعی هم می‌کند. شاید خیلی‌ها کش آمدن پنیر یک پیتزا را با کش آمدن بستنی ترکی مقایسه کنند اما چه کسی این دو را با یک گربه مقایسه می‌کند؟ جواب مشخص است.

اما تصویرسازی‌های او فاصله زیادی با معمولی بودن دارد و تحسین مخاطبان خود را برانگیخته است.

«Avogado6» نام یک اکانت یک کاربر توییتر است که تصویرسازی‌های خود را آن جا منتشر می‌کند.
این هنرمند اطلاعات زیادی از خود منتشر نکرده و تنها به ذکر این جمله بسنده کرده است: من یک آدم معمولی هستم که به شیمی علاقه دارد.

And You My Love, Chris Rea دانلود

گردآوري: کيومرث حقيقت

اشتراک موزيک: عليرضا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *