Press "Enter" to skip to content

مرروی بر آثار استاد مهرداد صدری

0

استاد مهرداد صدری در سال۱۳۴۲ در اصفهان و در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد پدرش معلم بود.
پدرش هنگامیکه به عشق و علاقه ی وافر او به نقاشی و طراحی پی برد وی را از ۱۲ سالگی به استادانی چون رستم شیرازی سپرد. اوآثار فراوانی از هنر را نشان داده که از نظر خلاقیت و قدرت تخیل، رنگ آمیزی و قلمگیری بی نظیر است.
استاد مهرداد صدری چندین دهه است که بدون خستگی در جهت اعتلای ارزشهای هنرنگارگری تلاش می کند و با تعلیم و آموزش، در گسترش و انتقال هنر به نسلهای امروز نقش اساسی را ایفا می نماید.
وی بین سالهای ۱۳۶۲-۱۳۶۸بعنوان طراح و گرافیست وانیماتور در صدا و سیمای مرکز اصفهان مشغول بکار بوده و در خلال این سالها نیز در کارگاه استاد جواد رستم شیرازی خدمت وهمکاری می نمود
سپس در سال ۱۳۶۸ در رشته نقاشی وارد دانشگاه آزاد واحد تهران شده و در سال ۱۳۷۳ با ارائه پایان نامه ای، شایسته دریافت درجه لیسانس در رشته نقاشی عمومی گردید.
از اواخر دوران دانشگاه در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان و شهرضا، طراحی و نقاشی ایرانی را تدریس نموده و در حال حاضر در دانشگاه علمی – کاربردی و نیز کلاسهای دانشگاه هنر تدریس می کنند
استاد صدری سالها پیش از این نیز بصورت آزاد وارد هنرستان هنرهای زیبای اصفهان شده و به فراگیری هنرنگارگری زیر نظر استادان جواد رستم شیرازی و اکبرمصری پور شده و افتخار شاگردی ایشان را نیز داشته اند.

اشتراک مطلب: پرواز ميرزايي (هنرمند نگارگر اصفهاني)