Press "Enter" to skip to content

بیایید روی امید سرمایه‌گذاری کنیم!

0

یک شاخه
در سیاهی جنگل
به سوی نور
فریاد می کشد.

الف. بامداد

هنرمندان، هنردوستان و مخاطبان ارجمند رسانه هفت هنر شاید تاکنون نام کام‌بک را نشنیده باشید. کام‌بک از حروف اول “کمیته اجتماعی مبارزه با کرونا” ساخته شده است. این کمیته می‌کوشد با تشکیل زنجیره‌ی مهربانی از هم‌وطنان ایرانی در تلاشی نوع دوستانه؛ از آسیب‌های اجتماعی بیماری کرونا بکاهد. امروز پیام دعوتی از دکتر مهران قسمتی‌زاده، پزشک مردمی و دلسوز بام سبز ایران (لاهیجان) و از موسسان کام‌بک، منتشر شد که با هم می‌خوانیمش. شاید پیام دعوت را بخوانیم و به تحسین این حرکت مردمی مهرآمیز بسنده کنیم؛ اما فراموش نکنیم؛ دست‌هایی در طلب مهربانی به سوی ماست:

بیایید یکی از حلقه‌های زنجیره مهربانی کام‌بک باشیم…

علیرضا طیاری؛ موسس رسانه هفت هنر و عضو کارگروه اجرایی کام‌بک


دکتر مهران قسمتی زاده

 

یادداشت دکتر مهران قسمتی زاده

رییس نظام پزشکی لاهیجان و سیاهکل و عضو کارگروه اجرایی کام بک

همشهریان عزیزم!
در این دوران ناامیدی و دشواری زندگی خطابم به شماست. شمایی که بسیاری از رویاهای دوران کودکی و نوجوانی خود را در این دنیای پر از خشم، دشمنی و جنگ دست‌نیافتی یافته‌اید. شمایی که شاهد نامردمی‌ها و نامهربانی‌های بسیار بوده‌اید شمایی که در کشوری ثروتمند زندگی کرده‌اید و هماکنون فقر را حتی در همسایگی خود احساس می‌کنید.
اما شما که در این دوران سیاهی همچنان با عشق به زندگی بدنبال کورسویی برای نجات خود و فرزندانتان هستید بیایید و با ما همراه شوید!

?ما راهی را یافته‌ایم!
من امروز به خود جرات داده‌ام که شما و تمام هموطنانم را در سراسر گیتی مورد خطاب قرار دهم و از شما خواهش کنم در توفان کرونا برای نجات امید فرزندانمان و فردای کشور به پویش اهدای تبلت برای کودکان جامانده از تحصیل در اثر کرونا بپیوندید!

?کامبک (کمیته اجتماعی مبارزه با کرونا) گروهی مردمی، کاملا مستقل و غیرسیاسی است که از هنگام شروع توفان تلاش کرده به سهم خود زنجیره‌ای از مهربانی به دور مردم خود بکشد. حلقه‌های این زنجیر از افرادی در گوشه و گوشه جامعه تشکیل شده اند و هماکنون تمامی تلاش خود را معطوف زنده نگهداشتن امید فرزندان این مرز و بوم به تحصیل و آموزش قرار داده‌اند.

?هموطنانم‌؛ ایرانیان سخت جانی که هنوز توانسته‌ایم در کنار هم باشیم؛ کرونا به همت و تلاش دانشمندانمان در سراسر دنیا رفتنی است. اگر امروز بتوانیم سایه ترک تحصیل را از سر فرزندامان برداریم در فردای پس از کرونا امکان حضور در کلاس‌های حضوری را خواهند داشت.
بیایید با کمک‌های خود امید آموختن را به زندگی آنها برگردانیم ما برای فردای خود و میهنمان به این فرزندانمان نیازمندیم.
مهران قسمتی زاده

11 بهمن 1399

?بیایید یکی از حلقه‌های زنجیره مهربانی کام‌بک باشیم…
???

شماره حساب دریافت کمک‌های مردمی کامبک:
بانک مسکن لاهیجان به نام نظام پزشکی لاهیجان- سیاهکل:
شماره حساب: ۴۲۰۰۰۰۰۰۷۲۱۱
شبا: ir190140040000420000007211
کارت: 6280231350410915

?کام‌بک (کمیته احتماعی مبارزه با کرونا)

سایت:
www.cameback.ir
ایمیل:
kembc@cameback.ir
تلگرام:
@KEMBC
اینستاگرام:
Instagram.com/kembc20
تلفن:
42210622- 013


نشانی:
لاهیجان، خیابان ۲۲ آبان، خیابان ۱۳، فرعی دوم، نظام پزشکی لاهیجان- سیاهکل، دفتر کام‌بک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *