Press "Enter" to skip to content

به وقت امتحان، ۳ نفر و یک گوشی سوخته!

0

متاسفانه همین حالا که باشادمانی بسیار متن زیر را می‌نوشتم با خبر شدم در یکی از روستاهای اطراف در بحبوحه امتحانات گوشی مشترک ۳ خواهر و برادر از دست رفته و حالا اینها ناچارند حضوری امتحان بدهند !


اما پیش از اینکه این خبر غم انگیز به غم‌هایتان اضافه کند بیایید کمی درباره نیمه روشن دنیا برایتان بنویسم: موفقیت‌ها، رویاها و زنجیره مهربانی کامبک )موسسه بخشش جاوید) .
می‌خواهم با شادمانی وصف ناپذیر و سپاس فراوان از شما عزیزان، اعلام کنم که با پشتیبانی شما تاکنون ۱۶۴ کودک و دانش آموز شهر و دیارمان با دریافت تبلت به کلاس‌های درس خود بازگشته‌اند .
در این تلاش شیرین به جز شما که هزینه خرید تبلت‌ها تقبل را کرده‌اید یاران دیگری را نیز در کنار خود داشته‌‌ایم: معلمان و دبیران و مدیرانی که در یافتن و ارزیابی این دانش‌آموزان ما را یاری کرده‌اند.
حال با افتخار از سوی زنجیره مهربانی کامبک اعلام می‌کنم که هم‌اکنون ما یک مدرسه مجازی داریم که ۱۶۴ دانش‌آموز دارد.
رویای ما در کامبک (موسسه بخشش جاوید) آن است که تلاش این فرزندانمان را تا موفقیت و کسب خوشبختی دنبال کنیم، به وقت نیاز در کنارشان باشیم و در شادمانی‌هایشان شریک شویم!
سپاسگزاریم که با پشتیبانی خود دریچه‌ای بر این رویا گشوده‌اید و هم‌اکنون از شما دعوت می‌کنیم در تحقق این رویا شریک ما شوید :

?ما هنوز ۶ نوجوان دیگر داریم که با وجود پشتیبانی بسیار موثر شما در نزدیکی امتحان موفق به رسادن تبلت به آنها نشده‌ایم برای رسیدن تبلت به هر دانش آموز حدود ۳ میلیون هزینه می‌شود و در مجموع در این مورد به ۱۸ میلیون تومان نیاز داریم. لطفا ما را یاری کنید!
? برای پشتیبانی آموزشی این مدرسه ۱۷۰ نفره نیاز به معلم و دبیر در رشته های مختلف دارد و نیازمند کمک فرهنگیان و دلسوزانی است که حواسشان به این فرزندانمان باشند البته تاکنون نیز جمعی از دبیران و معلمان معتبر این شهر و دیار به کمک ما شتافته‌اند تا در نزدیک امتحانات با کلاس‌های رایگان یاری‌گر فرزندان ما باشند
? برای ارزیابی سلامت جسمی و روحی این فرزندانمان محتاج کمک پزشکان و روانشناسان خوب شهر و دیارمان هستیم پس اگر داوطلب پیوستن به این زنجیره مهربانی و یاری به تحقق رویای به ثمر رسیدن تلاش این فرزندانمان هستید
با ماهمراه شوید!
شما را چشم در راهیم!
شماره حساب: ۴۲۰۰۰۰۰۰۷۲۱۱
شبا: ir190140040000420000007211
کارت: 6280231350410915
بانک مسکن لاهیجان به نام نظام پزشکی لاهیجان- سیاهکل

Tel: @KEMBC


Site: www.cameback.ir
Email: kembc@cameback.
https://www.instagram.com/p/CPDxZAoMkTd/?utm_medium=share_sheet

https://www.instagram.com/p/CPDxZAoMkTd/?utm_medium=copy_link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *