Press "Enter" to skip to content

معرفی کتاب اثر مرکب (آغاز جهش در زندگی، درآمد و موفقیت)

0

 

 

 

پریسا گندمانی

“دارن هاردی” ناشر مجله موفقیت آمریکا، می‌گوید این کتاب را نوشتم تا پایه واساس درست موفقیت روشن شود. وی همچنین گفته: “هدفم این است که آشفتگی‌ها را برا‌‌‌‌‌ی‌تان نظم وسامان دهم و شما را متمرکز به اصول اساسی کنم.” در واقع این کتاب نظام زندگی  ما را به سمت بهتر شدن هدایت می‌کند.

برایان تریسی نویسنده انگیزشی و معروف معاصر درمورد این اثر خواندنی می گوید: این کتابی پرمحتوا و کاربردی است که براساس تجربه‌های گران‌بها گردآوری شده، تا خواننده به چگونگی  بکارگیری استعداد‌های خاصش در بهره‌وری بیشتر از موقعیت‌های اطراف‌ پی ببرد.

اثر مرکب، گنجینه اندیشه‌هاست تا کمکمان کند موفقیت بزرگتری به دست بیاوریم. البته بزرگان دیگری از جمله “جک کنفیلد”، “دیوید باخ”، “هاروی مک کی” نیز این کتاب را تحسین کرده‌اند ومطالعه آن را توصیه می کنند.

دربخشی ازاین کتاب می‌خوانیم: “بهترین راه برای به دست آوردن آنچه از زندگی می‌خواهید، تمرکز در بخشندگی است. اگر بخواهیم امیدوارانه، مثبت و الهام بخش فکر کنیم، باید سعی کنیم در فرد دیگری نهادینه‌اش کنیم. اگر موفقیت بیشتری بخواهیم، سریع‌ترین راه برای به دست آوردن آن کمک به فرد دیگری است تا موفقیت کسب کند.”

این کتاب از بهترین مباحث مجله موفقیت است که ماهانه چاپ می‌شود. کتاب بسیار ساده و کوچکی است که تلاش می‌کند زندگی‌تان را به شکل مثبتی دگرگون می‌کند. اجازه دهید تا شروع کنیم!

دارن هاردی نویسنده‌ی اثر مرکب می‌گوید‌: مهم نیست چه چیزی یاد می گیرید یا ازچه استراتژی و تاکتیکی استفاده می‌کنید، موفقیت در نتیجه “اثر مرکب” به دست می آید.

نویسنده: دارن هاردی، مترجم: بهاره رزاقی، انتشارات: آتیسا.